CITROËN C4 CACTUS С НАГРАДАТА «2015 WORLD CAR DESIGN OF THE YEAR» (автомобилен дизайн на годината 2015) В НЮ ЙОРК
CITROËN C4 CACTUS получи наградата «2015 WORLD CAR DESIGN OF THE YEAR», която се връчи на 2 април, четвъртък паралелно с международния автомобилен салон в Ню Йорк. Тази награда, която се присъжда от журито на «World Car Of The Year» се дава на автомобила, който се е отличил през годината със своя дизайн, разчупващ установените стереотипи и предлагащ дързък, иновативен стил. C4 Cactus, с оптимистичния си дизайн, едновременно естетичен и функционален, събра по-голямата част от гласовете. Това международно признание отдава заслуженото на креативността и дързостта на дизайна при CITROËN.
Честта да получи наградата «2015 WORLD CAR DESIGN OF THE YEAR», присъдена на C4 CACTUS паралелно с международния автомобилен салон в Ню Йорк, се падна на Александър Малвал, директор на стила в CITROËN. Тази награда, която се връчва от журито на «World Car Of The Year» всяка година отива при някой нов автомобил, който е успял да предложи най-иновативния дизайн и да разчупи стереотипите. C4 Cactus е дързък автомобил с уникална индивидуалност, едновременно готин и оптимистичен и предлага невероятна алтернатива на традиционните седани. Амбициите на C4 Cactus са да съчетае по перфектен начин естетика с практичност. Дизайнът му предлага изчистени и гладки повърхности, освежени от уникални графични елементи, всеки от които има някаква собствена функция, като например Airbump® или светлинния подпис.
CITROËN C4 Cactus записва името си в престижния списък на наградените през последните години, наред с модели като BMW i3, Jaguar F-Type, Range Rover Evoque, Aston Martin Rapide….. За CITROËN това не е първата такава награда. От момента на създаването на «World Car Of The Year» преди 11 години, CITROËN вече е печелил наградата за Дизайн с C4 Coupé през 2006 г. и 4 пъти е бил сред финалистите, което само по себе си е безспорно отличие за стила на CITROËN. Уникален стил, който всеки познава, дори и в страните, където Марката не присъства на пазара, благодарение на лесно разпознаваемите силуети на моделите, оставили своя отпечатък в автомобилната история.
Според Линда Джаксън, генерален директор на CITROËN, “Тази престижна награда е признание за цялата дързост и креативност на марката CITROËN. Ако CITROËN C4 CACTUS не прилича на никой друг автомобил, това е именно защото той е с марка CITROËN, а дизайнът на CITROËN е различен и уникален. Той е невероятно изражение на идентичността на нашата марка. Това е, което клиентите очакват от CITROËN и, на което се дължат нашите успехи вече повече от 95 години. Няма да спираме да ви изненадваме!»
Тази голяма награда допълва колекцията от международни отличия, получени от C4 Cactus от момента на лансирането му: повече от 30 на брой. Признание на професионалистите, което се допълва от признанието на публиката, понеже вече повече от 60 000 клиента в Европа са поръчали C4 Cactus и не крият ентусиазма си по адрес на този автомобил.
Марката CITROËN
CITROËN, това е креативност и технологии в услуга на комфорта.
От 1919 г. CITROËN участва активно в демократизирането на автомобилите, като по конкретен и позитивен начин дава отговор на въпросите на всяка епоха. Днес моделите на CITROËN се концентрират основно върху дизайна, комфорта и полезните технологии.
CITROËN, това са 10 000 Търговско-сервизни центъра в повече от 90 страни и близо 1,2 милиона продадени автомобила през 2014 г.
Това са също и 8 световни титли при конструкторите във WRC, както и 1ва титла на световен шампион при конструкторите FIA във WTCC за 2014 г.